söndag 11 augusti 2013

Vattenparksdagen 2013

Klicka på bilderna så blir de större

När du klickar mitt på en bild kommer nästa bild automatiskt och om du inte vill se flera bilder så klickar du på det vita krysset i svart uppe till höger i bilden.
Centerpartiets familjefest i Vattenparken lördagen 10/8 drog massor med besökare och vädret var  extremt uthärdligt

Vattenparken är ett unikt vattenreningssystem som förklaras här




Två bubblare i högform



Etthundrafyrtiofem miljoner rapsbaggar gillade också festen

Till slut måste den bästa av dagar avslutas och jag lämnar den vackra vattenreningsanläggningen med sina fåglar
Efter bron korsade den här vackra snokhonan gångvägen och när det tog en stund innan jag fick igång kameran, tröttnade den och gav sig av in i ett buskage. Jag mätte upp på vägen och hon var cirka 120 centimeter lång. Jag gillar snokar.
-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar